Obsługa klienta oraz miejsce, w którym zapoznajemy się z ofertą salonu i realizujemy zamówienie, jest ważnym elementem, każdej powierzchni handlowej. Warto poświęcić jej nieco uwagi i zaprojektować w przemyślany sposób, tak aby połączyć jednoczenie funkcję, jaką ma pełnić wraz z atrakcyjnym wyglądem. Punkt obsługi klienta stanowi wizytówkę salonu meblowego. Powinien zachęcać do zakupu oraz pozwolić na komfortowe zapoznanie się z ofertą.
Realizowany projekt punku obsługo klienta dla Centrum Meblowego Mebel Styl w Świdnicy obejmował podział na dwie podstawowe strefy. Część przeznaczona dla pracowników, z podwyższoną ladą oraz wygodne miejsce dla klientów, w którym to mogą zapoznać się ofertą salonu, obejrzeć próbki i katalogi oraz finalnie dokonać zamówienia.
Całość Pok-u nawiązuje do stylistyki eko, nieco skandynawskiego stylu.
Połączyliśmy naturalne materiały takie jak: drewno, beton oraz żywą teksturę mchu chrobotka. Chcieliśmy, by zaprojektowana przestrzeń była jasna, przyjemna w obiorze i spójna z koncepcją całego salonu.
Marta: 660 751 658
Mateusz: 786 816 957